De liefde is stilte in mijn hart. ♡

De liefde is stilte in mijn hart.

Rust het is de energie die ik voel stromen door mijn lijf.
Het geeft mij liefde,kracht, goede energie, positiviteit, warmte, enthousiasme, er zijn.
Stilte ik laat het binnen komen.
Ik zit op een bankje in de zon en voel de zon stralen het warmt mij op.
Ik luister naar de vogels, naar de wind, naar de bomen naar alle geluiden van het leven, ik luister naar de stilte wat de natuur elke dag mij kan geven.
En als ik dan mijn ogen sluit, mijn ogen open, diep adem haal, een grassprietje of een bloempje pluk en door mijn vingers laat glijden, als ik dan even een boom aan raak en even mij helemaal 1 laat zijn met de natuur dan komt er een stilte een rust  een prachtig gevoel dat mijn hart vult.
onvoorwaardelijke liefde is wat ik dan bedoel en  maakt dat ik mijn hart volg en voor mezelf en alles liefde voel.

Bewust leren leven in het hier en nu, niet denken aan morgen of aan wat er is gebeurd. Ik leer mij te focussen op het moment van het nu, bewust zijn met wat er nu is en gebeurd.
Ik  leef mijn leven door mijn hart te volgen en te luisteren naar wat ik van binnen voel.
Afstand te nemen van mijn ego wat mij jaren lang heeft geholpen maar me nu tegen hield.
Ik leer te leven vanuit waarvoor ik hier ben bedoeld.
Kracht liefde en warmte geven... "er zijn".

Ik ben Miranda.

Onvoorwaardelijke liefde, gevoel van geluk, rust en stilte. Een gevoel wat ik niet kan uitleggen, maar waar ik nu steeds een stapje dichter bij kan komen. Doordat ik het muurtje om mij heen aan het afbreken ben, mijn masker heb afgezet.
Er klaar voor ben om mezelf te zijn met alles wat daar bij hoort.
Ik ben er klaar voor om  mezelf te ontmoeten, te leren kennen, tegen te komen en  mezelf te omarmen, in de spiegel te kijken en mezelf vertellen dat ik het waard ben.
Ik ben er klaar voor om de stilte in mijn hart op te zoeken en volledig de liefde te laten binnenkomen en voelen.
Onvoorwaardelijke liefde is het toverwoord van mijn pad dat ik bewandel in mijn leven dat ik leef elke dag.

Een gevoel van ik ga een beetje van mezelf houden en de liefde  voor mezelf zal  groeien want het muurtje word steeds lager en ben er mee bezig om het helemaal weg te halen.
Geen verwachtingen meer, ik leg de lat niet meer te hoog, ik hoop en wil niks, ik leef mijn dromen en volg mijn hart, ik leef bewust daar ligt de kracht.
Onvoorwaardelijke liefde, het is niet alleen maar geluk wat ik voel, niet alleen maar blijdschap en vreugde, maar  ook emoties zoals angst en verdriet.  Voel me soms wel eens leeg, heel moe en alleen. Onvoorwaardelijke liefde, ik beleef het zijn intens zowel de pieken als dalen voel ik diep door mijn hele lijf.
Eng en spannend, angst en ook wel verdriet.
Onzeker, en verwarring, vragen maar geen paniek.
Het is iets wat ik in mijn leven nodig heb om mijn hart te laten spreken en te geloven in wie ik ben.
Om te kunnen doen waarvoor ik hier ben.
Leven zonder dat ego wat mij zal tegen houden om te voelen hoe mooi ik ben.

Een gevoel niet uit te leggen, speciaal en bijzonder en dat gevoel zal voor iedereen anders aan voelen.
Gevoel is iets van jezelf zonder woorden, kan je daarom ook niet uit leggen in zinnen, dat is iets wat je voelt maar uit eindelijk ook uit zal stralen.
Er is niks goed en niks fout, het is oké wat je voelt zolang het voor jou goed voelt.

Iedereen zal zijn eigen pad volgen, wat bij jou past en wat jij nodig hebt.
Iedereen zal het op een eigen manier ervaren en voelen, laat het er maar zijn het is helemaal goed.
Ik gun het ieder op een eigen manier om onvoorwaardelijke liefde te voelen door je hele lijf, zodat je kan stralen vanuit je prachtige zijn.
Puur echt zijn, prachtig is wie jij bent.

Reacties

Populaire posts