Ik heb de sleutel gevonden om dat gene te openen wat mijn hart op slot hield. ♡

Ik heb de sleutel gevonden om dat gene te open wat mijn  hart op slot hield.

Ik heb mezelf ontmoet,
ik ga mezelf leren kennen,
ik kom steeds dichter bij mijn ware ik, begin te houden van de persoon wie ik echt ben. Ik leer bewust en intens te leven, om niet te hoeven verklaren waarom het zo is maar voel ik door mijn hele lijf wat er gebeurd en verwacht ik niks, ik zal de lat niet meer hoog leggen en niet te veel meer moeten of willen, ik ga mijn leven leven waarvoor het bedoel is.
Ik accepteer mezelf, ik geniet.

Ik heb de sleutel gevonden om dat gene te openen wat mijn hart op slot hield, ik heb mijn muurtje af kunnen breken en ik ga de puin nu opruimen.
Ik voel me vrij, ik ben de reis begonnen naar mijn innerlijke kracht en ziel, naar mijn ware ik, omarm mezelf.

Het kan voor de enne zweverige klinken en voor de andere misschien ook wel niet, ik kom steeds een beetje dichter bij de kern van mijn gevoelige ik.
Ik heb mezelf ontmoet, voel de liefde voor mezelf die er is, nooit gedacht dat ik zoveel kon voelen wat in mij zit.

Liefde voor mezelf...
Zoveel liefde meer dat ik kan geven, de verbinding met mezelf en andere heb ik nodig om mijn leven te leven. Waarvoor ik hier ben bedoeld, wat mijn doel is in mijn leven, ik heb het antwoord nodig om volledig mezelf te kunnen geven.♡♡♡
Mezelf en andere te  coachen vanuit mijn liefde, kracht en gevoel, er zijn om mee te lopen op de route naar  innerlijke kracht en  je te laten ontmoeten met je prachtige ziel.

De reis begonnen naar mijn spirituele ik.
Op pad naar hoe ik nog dichter bij mezelf kan komen, ik voel dat ik dat nodig heb in mijn leven om de dingen te kunnen doen zoals ik ze nodig heb.
Op een dag ging ik voelen, een intens en warm gevoel, een gevoel dat je zoveel liefde voelt en energie hebt, een gevoel dat je de warmte van de zon door je hele lichaam voelt, dat je voelt dat je vanaf die dag bewust en intens leven zal.
Het gevoel dat je van jezelf houden gaat, jezelf omarmen zal en vanuit je gevoel verder gaat.

Mijn visuele belemmering een goed plekje te geven, nu goed het verwerkingsproces door te lopen en geen stukjes over te slaan, mezelf deze route gunnen.
Ontdekken wie ik ben en wat ik kan, zoeken naar een prachtig klooster waar ik een paar dagen met mezelf in stilte kan verblijven zodat ik voor het eerst in mijn leven mezelf echt zal gaan ontdekken en ga voelen wie ik ben en wat ik in mij heb, spannend maar ook prachtig om te doen denk ik, ik ga de reis naar mijn innerlijke kracht en ziel beginnen, en ik neem jullie graag mee.
Ik heb dit nodig om gelukkig te leven met mezelf.

Ieder heeft zijn eigen reis, ieder op zijn eigen manier en met elk een andere bagage bij zich.
We zijn allemaal Uniek maar toch samen een.
We hebben allemaal het zelfde nodig om geluk te voelen, houden van jezelf, bewust te zijn van wie jij bent, doet en voelt en jezelf te accepteren zoals jij bent, prachtig mooi mens.
Niks is goed of fout want ieder kiest zijn eigen weg, de bestemming bepaal jij zelf. Het is geen toeval dat de dingen gebeuren zoals ze gebeuren, het komt met een reden en je ontmoet mensen met een bedoeling zoals ieder dat in de tocht van het leven  nodig zal hebben.
Het gebeurd zoals het gebeurd, ieder op zijn eigen manier, ieder met een eigen verhaal en gevoel, ieder neemt de weg die voor jou is bedoeld en niet bepaald.

Ik heb het nodig bewust te leren leven om te voelen wat ik voel en wie ik ben.
Gedachtens zijn maar gedachtens, leer ze niet jou leven over te nemen.
Al mijn gedachten mogen er zijn, ik stuur ze niet bij me weg want ze horen bij mij.
Ik omarm ze maar ik weet dat ik zelf  de route van mijn reis bepaal, ik volg mijn hart en mijn gevoel helpt mij daar bij.

Het is niet altijd even makkelijk, maar niemand heeft dat ook gezegd. Het leven heeft zijn hobbels en kuilen, buien en donkere momenten. Maar de zon zal ook weer stralen en er zullen ook weer vlaktes zijn waar je weer kan hervinden dat het leven ook prachtig kan zijn, met jezelf en alle mooie mensen en dingen om je heen.
Geef jezelf de liefde die jij verdiend hebt zodat je het kan geven en nemen waarvoor het bestemd is. Jij bent prachtig zoals jij bent.
♡♡♡

Reacties

Populaire posts