Ik leer bewust te leven met mezelf. ♡

Ik leer bewust te leven met mezelf.

Stel niet uit wat je hart je zegt te doen...stel niet uit te doen wat je voelt. Wees niet bang voor de frisse tegen wind...en wees niet bang voor jezelf...en de stem die je zegt dat je toch wel verliest, keer het om wees sterk en leer bewust te leven met jezelf.
Hou van wie jij bent..
 jij bent prachtig zoals jij bent.

Al mijn gedachtens mogen er zijn ook al zijn ze negatief en pesten zij mij elke dag,  ik luister steeds meer naar mijn gevoel en volg mijn hart  laat mij niet meer volledig door mijn gedachtens leiden..
is makkelijk gezegd, maar dat is het niet. Het is een moeilijke  weg om te leren omgaan met al die gedachtens die dagelijks door mijn hoofd spoken en mij neer halen, maar hoe dichter ik bij mezelf kom hoe meer mijn hartje gaat spreken en ik mijn eigen leven kan bepalen.
Het leven is een mooie zoektocht maar er is niet gezegd dat het makkelijk is.

Houden van jezelf is zo belangrijk en het maakt het leven minder zwaar, het maakt het dat je kan accepteren wie je bent en gelukkiger kan leven.
Ben jij gelukkig met wie jij bent.

De donkere tijd, de afgelopen maanden in de mist van mijn depressie geleefd, diep naar beneden gevallen, gevochten in mijn cocon, het was een moeilijke periode die mij tot iets prachtigs heeft geleid.
Mijn prachtige vlinder is geworden wie ik ben en heeft haar vleugels wijd geopend.

De zon is weer gaan schijnen op mijn pad veel eerder dan ik had verwacht, ik heb mijn unieke ik ontmoet en accepteer wie ik ben. Heb mijn masker af gezet en wauw wat geeft dat een verlichting,
" ik mag zijn wie ik ben, ik vlucht er niet meer voor weg".
Ik kan mezelf nu aan met de kracht vanuit mijn eigen ik.
Ik straal, ik leer bewust te zijn van mezelf, wie ik ben, wat ik voel, wat ik denk en wat ik doe, ik leer bewust te worden hoe ik mijn leven leef met mezelf.
Nog vee te leren, maar volgens mij leer ik mijn leven lang en is het leven zo lang ik leef een zoektocht die ik volgt met mezef. En op elk pad maak je weer wat nieuws mee.

Vorige week voelde ik dat er weer licht en warmte binnen  kwam, ik warm op. Mijn vlinder kwam uit de cocon en  de tijd is daar om mijn vleugels wijd open te slaan.
Ik voel en kan benoemen dat ik mijn donkere tijd achter me kan laten, de mist van mijn depressie is weg getrokken, de zon schijnt boven mij, ik heb mezelf ontmoet en kan mezelf omarmen, ik begin steeds meer te houden van mezelf.

Er zullen altijd wolken voorbij komen, donkere wolken, wolken met regen, storm, hagel en sneeuw.
Al mijn buien blijven, maar die mogen er zijn dat hoort bij mij.
Ik zal altijd wat onzeker blijven, piekeren over of ik niet tot last ben en wel goed genoeg ben.
Als ik maar leer er bewust van te zijn wat het met mij doet en hoe ik er mee om ga, hoe ik leef.

Ik dans en geniet, en ik zeg niet dat het makkelijk is.
Er zal altijd een gevecht in mij blijven  tegen mijn gevoel en mijn negatieve gedachtens.
Ik kom steeds een stapje dichter bij mezelf te staan, en begin mijn krachtige gevoel steeds meer te begrijpen.
Ik kan niet goed beschrijven wat er in mij gebeurd maar het voelt goed, ik ben Miranda en ik mag er zijn.

Mijn doel in mijn leven:
" er gewoon zijn en met al mijn liefde, passie en gevoel andere coachen in het leven".
Ik voel steeds beter wat ik voel en kan er naar luisteren en kijken, ik word bewust van mijn eigen ik.
Wat doet het met mij, waarom reageer ik zoals ik reageer, wat is het gevoel wat ik voel, is het de energie van jou of van mezelf en hoe kan ik er het beste er mee omgaan.
Ik leer bewust te worden van wat ik doe en waarom ik onderneem wat ik onderneem.
Ik leer bewuster om te gaan met mijn dag, leer mijn grenzen te voelen en leer op tijd rust te nemen als mijn lichaam en geest daar naar vraagt.
Ik leer bewust te zorgen voor mezelf, ik leer bewust te leven met wie ik ben.

Na regen komt weer zonneschijn, zo zal het altijd toch wel zijn, ik heb weer de moed om door te leven.
Er weer helemaal voor gaan en niemand zal mij laten staan, ik kan weer al mijn liefde geven.
Gelukkig zijn dat is mijn doel, weet jij wat ik bedoel.
Zonder geluk kan je toch niet leven of wel.

Ik leef vanuit mijn gevoel, kracht en liefde.
Als ik jou in mijn hartje heb gesloten zal ik mezelf helemaal aan je geven, is niks te veel en zal ik jou altijd dat plekje in mijn hart geven tot het moment dat we niet meer in elkaars leven passen.

Jij bent mij dierbaar, jij bent goudwaard, ik ben jou dankbaar voor onze band.
Ik hou van jou, jij zit in mijn hart.

Bewust worden van wie ik ben maakt dat ik puur kan stralen vanuit mezelf, het maakt dat ik mezelf beter begrijp en snap wat er in mij gebeurd.
Bewust leven maakt voor mij het leven lichter, ik "moet" niks, ik  verwacht niks meer en leg de lat niet meer hoog voor mezelf.
Ik leef per dag omdat ik niet verder kan kijken dan het moment, want ik kan niet voorspellen wat er in de toekomst gebeurd, leef niet te snel en vang elke dag een geluksmomentje.
Ik volg mijn hart en van elke dag geniet ik die me is gegeven.

Ben jij bewust van hoe jij je leven leeft.

Bewust leren leven met mezelf heeft mijn ware ik ontmoet.


Reacties

Populaire posts