Mijn zoektocht, deel 12: ik ben Miranda en ik accepteer haar zoals zij is, prachtig. ♡

Mijn zoektocht,
deel 12: ik ben Miranda en ik accepteer haar zoals zij is, prachtig.
 ♡
Mijn masker is af, wat een verlichting voor mij.
Ik ben een gevoelsmens en heb het nodig om dichter bij mezelf te komen en te gaan voelen en geloven dat ik het waard ben om hier te zijn, van mezelf te kunnen houden en mijn hart te volgen, ik heb het nodig om te gaan geloven.

Wauw wat een verlichting, 
mijn mooie vlinder slaat haar vleugels uit "ik ben geworden wie ik ben, ik ben Miranda en ik mag er zijn, ik begin te houden van mezelf".

Een maand geleden nooit verwacht dat ik zo snel weer het licht zou gaan zien en de warmte in mijn hart zou gaan voelen, ik straal. Nooit verwacht dat ik mezelf met goede ondersteuning en behulp van medicatie (die nu aan slaat) mezelf uit het diepe zwarte pad heb kunnen halen, nooit gedacht dat ik tegen mezelf zou zeggen "jij bent prachtig zoals jij bent".
Ik hou al een beetje van mezelf.
Wauw, dit gevoel gun ik ieder mens.

Ieder kiest zijn eigen pad, bewandeld het pad op de manier die bij je past, geen enkele tocht is het zelfde dat maakt jou ook zo uniek.
Mijn zoektocht is niet voor even maar is mijn hele leven, een mooie tocht die mij nieuwe dingen brengt, uitdagingen bied en leermomenten kent. Een zoektocht waar ik stapje voor stapje meer van mezelf ga houden, de liefde die ik in mij heb en geven kan word steeds groter en warmer.

Ik heb het nodig in mijn leven om mijn masker af te zetten, misschien zet ik mijn masker soms weer even op als ik het nodig heb om mezelf te beschermen, als ik er maar bewust van ben wat ik voel en doe, als ik mezelf steeds beter ga leren kennen en mijn hart volg.
Het geeft mij de kracht om mezelf te leren kennen, van mezelf te leren houden en mezelf te accepteren om wie ik ben.
Het maakt mij sterk om mezelf te omarmen en mij bewust te worden van wie ik ben, ik heb het nodig om in dit leven heel dicht bij mezelf te komen zodat ik gelukkig kan zijn en kan stralen recht vanuit mijn hart.
Voor altijd sterk ben vanuit mijn krachtige persoonlijkheid.
Ik heb het nodig om met mijn mooie IK kracht en liefde te geven aan diegene die ik tegen kom op mijn pad.
Iets voor andere betekenen kan, liefde en kracht geven, er gewoon zijn zoals ik ben, mijn dromen leven, mijn hartje volgen, volledig met passie, al mijn liefde en warmte leven,
dat is zoals ik ben.
Ik ben altijd van binnen in geweest wie ik ben, het rupsje heeft zich ontwikkeld in een prachtige vlinder.
Er nu iets veranderd wat maakt dat ik nog veel meer stralen kan, ik accepteer mezelf en cijfer mezelf niet meer weg, ik hou van wie ik ben en ik mag er  zijn.

Misschien klinkt het wat zweverig wat ik allemaal beschrijf "houden van wie je bent".
Maar ik voel dat ik het nodig heb om ook liefde voor mezelf te voelen om in dit leven verder te komen waarvoor ik hier ben bedoeld, dit is mijn tocht.
Ieder zijn eigen pad, dat is wat de mens en het leven zo bijzonder maakt.

Er zal altijd een gevecht in mij blijven tegen mijn negatieve gedachtens en mijn krachtige mooie gevoel, ik zal altijd wat onzeker blijven en af en toe mijn buien hebben. De somberheid ligt op de loer, en heb het nodig om mezelf te bewaken dat ik de lat niet te hoog leg voor mezelf, mijn grenzen aan te blijven geven en ook te zorgen voor mezelf. Ik ben niet de makkelijkste maar dat siert mij ook, ik heb mijn belemmeringen, maar dat maalt wel wie ik ben.
Zolang ik mezelf en alles wat bij mij hoort maar accepteer ben ik een gelukkig mens.
Niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk is, het is vallen en op staan, vechten voor en tegen. Maar elke dag is er een, leef van moment tot moment en vang elke dag een geluksmoment voor jezelf, gun het jezelf.

PRACHTIGE VLINDER in mij.
Liefde voor andere♡
Gevoel is mijn kracht ♡
Volgen van mijn hart ♡
Open♡
Zorgzaam ♡
Kracht ♡
Passie voor de mens ♡
  Mezelf geven en gewoon zijn♡
Stralen en gelukkig ♡
Energie♡
Sterk is wat ik ben♡
Bewust van wat ik voel en doe♡
Steeds dichter bij mijn Unieke ik♡
Mezelf leren kennen zodat ik weet wie ik ben♡
Ik ben een mooi mens♡

Reacties

Populaire posts